Rollspel och community.
 
PortalHemGalleriLatest imagesBli medlemLogga in
Värdshuset Rödhaken går utan sin värd. "Kommer att bli en svår tid framöver." kommenterar en anställd på plats.
Nära 30 personer sägs ha omkommit under förhöret på slottet. Det går viskningar om att de ansvariga ännu inte blivit identifierade och folket verkar missnöjda med hur drottningen hanterat situationen.
Mannen som tidigare trots legat bakom värdshusvärdens försvinnande visar sig oskyldig i förhör bakom slottets väggar. Folk säger sig ha sett mannen iförd familjen Segrota's egna emblem efter händelsen. Men förhöret slutade inte väl för 30 närvarande personer som mist liv eller lem.
Logga in
Användarnamn:
Lösenord:
Logga in mig automatiskt: 
:: Jag har glömt mitt lösenord
Vem är online
Totalt 3 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 3 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 41, den 2013-12-18, 23:47
Senaste ämnen
» En kort uppdatering.
Isabelle Drinomor I_icon_minitimeav Admin 2015-09-15, 15:20

» En solig dag på marknaden.
Isabelle Drinomor I_icon_minitimeav Black Fang 2015-09-15, 10:26

» Alice Eldflamma aka Black fang
Isabelle Drinomor I_icon_minitimeav Siggan 2015-09-14, 11:44

» akura my first character
Isabelle Drinomor I_icon_minitimeav Mialee 2015-08-23, 10:25

» Glad jul och gott ny midsommar, hoppas ni får en bra påsk.
Isabelle Drinomor I_icon_minitimeav Mialee 2015-08-16, 18:47


Dela
 

 Isabelle Drinomor

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Oskz
Oskz
Nykomling

Posts : 1
Join date : 13-01-23

Karaktär
Ras:
Yrke:
Klass: Klasslös

Isabelle Drinomor Empty
InläggRubrik: Isabelle Drinomor   Isabelle Drinomor I_icon_minitime2013-01-23, 21:18

Namn: Isabelle Drinomor
Ålder: 24
Kön: Kvinna

BILD: Isabelle Drinomor JHous22 eller avataren...

Utseende: Isabelle skiljer sig från andra unga kvinnor med ett mer erfaret och äldre ansikte. Hon har klara gröna ögon och brunt medellångt hår. Isabelle är normal lång för en kvinna, runt 170cm. Trots mycket arbete och tid utomhus så har hon en något blekare hudton än andra, men endast något som skulle uppfattas om man studerade henne närmare.

Bakgrund: Isabelle växte upp i en liten by utanför Narsis, det var ett familjehus som varit i släkten flera hundra år tillbaka i tiden. Det sägs att till och med den mäktige Kruvo Drinomor bodde där flera hundra år sen. Isabelle har sen födsel varit under mental plågning pågrund av sina föräldrar, 3 månader innan Isabelles födsel hade hennes mor haft en vision att Isabelle skulle vara ett specielt barn. Visionen sade att deras barn skulle vara den som gav tillbaka Drinomor släktes forna ära. När Isabelle var född så började det dock gå ner, hennes föräldrar hade förväntat sig en son och inte en dotter. Isabelles föräldrar behandlade henne som skräp, ovärt drägel. De talade ofta om deras vision om hur hon skulle "rädda Drinomor släktet". Isabelle fick skuldkänslor och skyllde sig själv, detta i sin tur ledde till hennes nuvarande tankesätt och försöker uppfylla sina föräldrars vision. Just nu så flyter hon mest runt i Easthall och bidar sin tid. Hon försörjer sig på Drinomor släktets rikedommar som ännu inte sinat ut.

Övertygelser:
Isabelle ser de övriga människorna av Akrylia som ovärdiga drägel styrda under en orätt tron.
Hon skulle aldrig tveka på att lämna vem den olyckliga saten som råkade vara hennes medpartner i sticket. Om det så är att lämna sin mor kvar bland ett gäng banditer eller putta sin bror framför en hjord galopperande hästar.
Isabelle ser det som sin uppgift att återta Easthall till sitt rätta styre.

Instinkter:
Jag faller ofta ner i djupa tankar och tappar kontakten med vad som händer.
Jag tänker för mycket på små saker som annars skulle varit uppenbart eller inte har någon underliggande mening.
Till överst på sidan Gå ner
Rahvin
Rahvin
Grundare


Posts : 288
Join date : 12-09-12
Age : 31
Location : Karlstad

Karaktär
Ras: Människa
Yrke: Arbetslös
Klass: Magiker

Isabelle Drinomor Empty
InläggRubrik: Sv: Isabelle Drinomor   Isabelle Drinomor I_icon_minitime2013-02-04, 13:37

Godkänd

Lite för enkelt eller kort för min personliga smak men duger för att godkännas. Wink

Nu vill jag se dig använda den!
Till överst på sidan Gå ner
 

Isabelle Drinomor

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Akrylia :: Rollspelsverktyg :: Bakgrunder-